>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :3256

>>اوقات شرعی <<
اوقات شرعی

>> درباره خودم <<
روانشناسی - زنده باد ایران و ایرانی
محمود باقری بداغ آبادی
امیدوارم بتوانم قدمی در راه کسب دانش بردارم

>>لوگوی وبلاگ من<<
روانشناسی - زنده باد ایران و ایرانی

>>جستجو در وبلاگ<<
جستجو:

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<
پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
2006-ParsiBlog™.com ©
روانشناسی - زنده باد ایران و ایرانی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا دانشمند باش یا دانشجو یا شنونده و یا دوستدار و پنجمی مباش که هلاک می گردی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
روانشناسی - زنده باد ایران و ایرانی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  

    گل رز
    *
    رز سرخ: عشق بی ریا-زیبایی-شجاعت-احترام-تبریک- "دوستت دارم"
    *
    رز سفید: پاکی-معصومیت-راز-سکوت-فروتنی-احترام- "عشق من به تو عمیق و خالصانه است"
    *
    رز صورتی: قدردانی- "متشکرم" وقار-ستایش-همدلی-لطافت-شادکامی- "باورم کن" - "تو خیلی دوست داشتنی هستی"
    *
    رز زرد: شادمانی-رفاقت-شوق-حسادت-آغاز دوباره- "فراموشم نکن" - "معذرت میخواهم"
    :
    رز بنفش: عشق در نگاه اول.
    *
    رز نارنجی: اشتیاق-شیفتگی-آرزو.
    *
    غنچه رز: نماد پاکی و زیبایی-جوانی-عشق نوپا.
    *
    یک شاخه گل رز: سادگی-سپاسگزاری-عشق تازه.
    *
    یک شاخه گل رز سرخ: "دوستت دارم".
    *
    رزسفید عروس: عشق مبارک و فرخنده.
    *
    رز قرمز سیر: سوگواری.
    *
    رز سیاه: مرگ
    ترکیبی از رز سفید و سرخ: اتحاد-سازش
    *
    رز کاملا شکفته: "من متعهد به تو هستم"-"هنوز دوستت داردم"
    *
    دسته گل رز: قدردانی.
    *
    دسته گل رز کوچک: "من به یاد تو هستم"
    داوودی: حقیقت - "تو دوست فوق العاده ای هستی"
    -
    نیلوفر آبی: حقیقت.
    -
    نرگس: غرور - خود بینی.
    -
    بنفشه: اندیشه های ناگفته- سفر- "سفر بخیر" -پاکدامنی-فروتنی.
    -
    سوسن سفید: دوشیزگی - پاکی.
    -
    اقاقیا: عشق پاک - عشق پنهانی.
    -
    بگونیا: هشدار.
    کاکتوس: پایداری - استقامت.
    -
    کاملیا صورتی: "در آرزوی تو هستم"
    -
    کاملیا قرمز: "عشق تو همچون آتشی در قلب من است"
    -
    کاملیا سفید: "تو در خور پرستشی"
    -
    میخک: شیفتگی - عشق زن - ستایش - "بله"
    -
    قاصدک: وفاداری - خوشبختی - صداقت - پیام آور عشق.
    فراموشم نکن: خاطرات گذشته - عشق ناب.
    -
    پیچک: عشق - صداقت - وفاداری.
    -
    نسترن: آرزو - همدلی - "دوستم داشته باش".
    -
    لادن: پیروزی - غلبه - فتح.
    -
    لاله: عاشق تمام عیار - "باورم کن"
    -
    ارکید: عشق - زیبایی.
    -
    نرگس زرد: احترام - جوانمردی - " تا زمانی که تو در
    کنار من هستی خورشید بر من خواهد تابید"
    -
    اطلسی: شرم - ازدواج فرخنده.
    -
    گل پامچال: "بدون تو قادر به زندگی کردن نمیباشم"
    یاسمن: شادی - شیرینی - دلپذیری - وقار.
    -
    رزماری: یادآوری - خاطرات - یادگاری.
    -
    آلاله: پروت - زرق و برق.
    -
    آفتاب گردان: ستایش - غرور - پرستش.
    -
    مریم: لذت.
    -
    گلایل: ستایش - صداقت - "به من فرصت بده"
    -
    زنبق: اندوه - تاسف.
    -
    آنتوریوم: عاشق.
    -
    مرغ بهشتی: شکوه - عظمت

     

     



    محمود باقری بداغ آبادی ::: پنج شنبه 86/10/20::: ساعت 1:36 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ